Sunday, March 18, 2007

Ημερομηνία...

Δεν είμαι αυτό που λένε "τύπος γυναίκας για γάμο". Δεν ξέρω να μαγειρεύω, δεν είμαι και η πρώτη στο καθάρισμα, δεν αντέχω και πολλά-πολλά.
Ούτε φυσικά είχα καμιά πρεμούρα να βάλω νυφικό... Εχω- που έχω παραπάνω κιλά, το άσπρο φόρεμα μόνο κιλά θα μπορέσει να που προσθέσει.
Αλλά είμαι έτοιμη να τα υποστώ όλα αυτά, γιατί χρωστάω τη χάρη στη μανούλα μου. Δεν είμαι μαμάκιας, αλλά της έχω πει ένα μεγάλο ψέμα και θέλω να επανορθώσω...
Μόλις το αποφασίσαμε με τον Χαλούφ, στο τέλος του Φλεβάρη, βάλαμε μπροστά το σχέδιό μας.
Βήμα πρώτο: η ημερομηνία και η εκκλησία.
Βάλαμε γνωστούς και φίλους, κλείσαμε την ημερομηνία που θέλαμε.
3 Ιουνίου 2006.
Οι κουμπάρες, η Φένια, η Ναταλία και η Στέλλα μπορούν.
Βουρ λοιπόν για τις 3 Ιούνη!

2 comments:

natasa said...

Με πόση συμπάθεια βλέπω τη μικρή σου περιπέτεια Μάρθα...Γιατί κοίτα σύμπτωση, τυχαίνει να γίνομαι κι εγω κουμπάρα στις 3 Ιούνη(απίστευτο;;), αν βέβαια δεν μας αλλάξουν τα σχέδια οι εκλογές. Το ήξερες αυτό;; Αν έχεις καμιά καλή ιδέα για δώρο ή στέφανα, κάντης ένα post, θα βοηθήσεις πολύ κόσμο!!αλήθεια, την πρώτη νύχτα γάμου πού θα την περάσετε;;;
...καλή συνέχεια!

Unknown said...

Χαλούφ!

"There is much to be said about exotic marriages. If your husband is a bore, it takes years longer to discover it"

Ετσι, το θυμήθηκα τώρα κυρία ...Χαλούφ!